Monday 13 November 2017

Alternativ Trading Journal Programvare


Hold en personlig opsjon Trading Journal. Learn fra hvert alternativ Trade. Option Trading Tip 4 - Holde en personlig valg Trading Journal - kan være den mest utfordrende av de fire tipsene, fordi det på en måte krever det mest disiplin. En personlig handel journal Virkelig Ugh. Det er ganske mye hva min egen reaksjon pleide å være, ikke gi meg feil. Jeg holdt alltid gode poster når det gjaldt detaljene i mine individuelle handler. Mine personlige regneark var en glede å skape og en stolthet. Men det jeg alltid motstod, var å sette sammen og inkludere omfattende notater knyttet til handelen - for eksempel min begrunnelse for å starte handel, hva denne prisen, hvorfor utløpsdato, hva mine bekymringer var, hvilke tilpasninger ville jeg vurdere hvis underliggende lager gjorde dette eller det, og noen andre faktorer og hensyn som var relevante for hver bestemt handel. Hvorfor jeg begynte å holde en opsjonshandelsjournal. På en måte snublet jeg på kraften og fordelene ved å opprettholde en trading journal da jeg begynte å dele detaljene i mine personlige handler på ukentlig basis med Leveraged Investing Community. Det er en ting for meg å fortælle deg alt jeg vet om å bruke alternativer for å skaffe bedrifter av høy kvalitet til sterkt nedsatte priser, eller å generere høy avkastning inntekt på lav risiko stocks. But det er en annen ting helt hvis jeg viser deg hva jeg m snakker om med nåværende virkelige verden examples. Showing mitt eget alternativ trading journal har vært en fantastisk - for ikke å nevne populære - undervisning verktøy og fordel av The Leveraged Investing Club. Fordi medlemmer av Leveraged Investing Club ikke bare kan se over skulderen min og se hvordan jeg implementerer prinsippene for Leveraged Investing. Men de kan også lære av mine feil når jeg noen ganger ikke følger mine egne råd fra tid til annen meg. Fordelene ved en Trading Journal. What jeg fant mest overraskende var at dette læringsverktøyet designet for å hjelpe andre handelsfolk med sine egne resultater faktisk gjort meg til en bedre handelsmann og investo r. Og jo raskere å begynne å holde detaljerte poster, notater og andre tanker om hver enkelt av dine egne handler, desto raskere vil du oppdage det samme for deg selv. Du blir en bedre handelsmann og investor fordi du vil være en dypere handelsmann og investor. Trading AND Investing. Målet med Leveraged Investing er å ta de beste egenskapene til handel og investere og kombinere dem til en strukturelt fordelaktig tilnærming eller metode for å bygge reell og varig rikdom på aksjemarkedet i en akselerert sats. articulating dine tanker vil ikke bare avklare disse tankene - det vil også føre til dypere innsikt og epiphanies du ellers aldri ville ha opplevd. Å lage din egen opsjon Trading Journal. How du går om å skape og vedlikeholde din egen personlige trading journal er helt opp til deg , selvfølgelig bør du tilpasse det slik at det er behagelig og fungerer for deg, og det kan være så enkelt eller så forseggjort som du foretrekker. Dette forventningsfakta er veldig intriguin Jeg planlegger å dra nytte av det konseptet umiddelbart, Jeg har holdt en logg over hver handel jeg har gjort, men jeg har ikke holdt oversikt over hva jeg nå ønsker jeg hadde samlet markedssensiment, osv. Har du en bestemt liste over anbefalte ting for å beholde en handelslogg, eller enda bedre, vet du om handelslogg-programvare. Jeg skal svare på den siste delen av det spørsmålet først, jeg kunne ikke finne noen rimelig programvare etter å ha gjort noen søk på Google og i EliteTrader-forumene jeg faktisk startet med en generisk journaling programvarepakke, men etter en uke eller så innså jeg at et regneark ville være en mye bedre måte å gå Ett problem med å bruke en pakke som det er at jeg bare kunne se detaljene i en handel om gangen Det andre store problemet var at det ikke gjorde det mulig for meg å generere statistikk. 2014 Oppdatering Endelig er en nettbasert handelslogger med full statistikk og automatisk handel import Hodet over til StockTradingToGo. A regneark løser begge disse problemene og etter å ha sett eksemplet regneark i Van K Tharp s finansiell frihet gjennom elektronisk daghandel ble det klart at et regneark var veien å gå. Den tidsskriftet som Tharp anbefaler, beregner den så viktige forventningen til systemet ditt. Det viser også din seier, som er et tall at jeg alltid er interessert i å se Tharp, diskuterer også andre ideer for ting som en handelsmann kanskje vil skrive ned fra ting som markedssentiment og indikatorverdier til ting som romtemperatur og hva var det en mening på tiden. Her er kolonnene i regnearket mitt kan du laste ned regnearket mitt hvis du ønsker. Ticker Symbol. Kjøpt pris. Initial Risiko for tapet dersom mitt første stopp blir rammet. R Flere PL delt med Initial Riskments, gratis form tekst. Initial Risk. Expectancy denne cellen er opp øverst på siden og beregnes på tvers av alle mine bransjer. Totalt PL en annen celle øverst på siden. En av de fine tingene ved å bruke et regneark er fleksibiliteten og utvidbarheten som den gir. For eksempel min journal opprinnelig inneholdt ikke de siste tre kolonnene som er oppført ovenfor Men jeg var nysgjerrig på disse tallene, så jeg bare poppet dem der inne, jeg er sikker på at jeg vil legge til flere kolonner i tidsskriftet etter hvert som tiden går. Her er noen andre mulige ting å spor som ble foreslått i verktøy og taktikk for Master DayTrader. Style of Trade swing eller dag handel, etc. Reason for Entry. Initial Stop Price. Objective Jeg hadde dette feltet i min første journal og det kjørte meg nøtter jeg har store problemer med prøver å legge prismål til handler hovedsakelig bc jeg vil ikke kutte dem kort. Selg dato bør være sluttdato, selg dato antar alle dine handler var longs. Reason for selge exit. Hopefully vil det gi deg gode ideer om hva å sette inn din journal En ting som jeg fant er at bare øvelsen av å holde journalen oppdatert holder meg på tærne mine Når jeg finner meg selv tenker på å ta en flyger på en handel som jeg vet, burde jeg ikke spørre meg selv hvordan jeg m kommer til å forklare min oppføring i min journal Det er vanligvis nok til å holde meg ut av den tvilsomme handelen En annen fin ting sporer R-multiplerne. Du vet at hvis du begynner å se R-multipler mye mindre enn -1, at du virkelig bryr deg. Det er ingen forsvarlig grunn til å la aksjer faller gjennom ditt første stopp Det blir også overordentlig klart hvor viktig det er å holde tapene små. PS Hvis noen har andre ideer om hva du skal sette i en journal eller vet om en god journal programvarepakke, vennligst legg en kommentar. PPSI glemte å nevne at jeg også har flere ark i min journal arbeidsbok excel terminologi En side jeg ringer daglig recaps er bare min PL for dagen med uansett kommentarer jeg føler nødvendig for den dagen Den andre siden er identisk med unntak av kolonnene gjelder for hele uken. Jeg bruk også Excel for posisjonstørrelse. Det ser ut til at høye aksjer har en tendens til å gi deg bedre innflytelse, for eksempel google, og mindre aksjer krever større større risiko for det meste. Derfor, ifølge t o posisjonering, mange ganger er det bedre å handle høyere priset aksjer som er mindre volitile. Tror du at posisjonstørrelsen kan implementeres i volatilitetsbaserte beregninger eller forventningstid, tenkte jeg på det fordi posisjonstørrelsen ikke krever noen volatilitetsberegninger i det og at betyr noe når du handler og vurderer risikoer. Folk kan og gjør ta hensyn til volatilitet når størrelsen på deres posisjoner vises. Percent volatilty-metoden i min posisjon, størrelsespost for bare ett eksempel på det. Uansett 30 - 10 40. Du bør sjekke ut Ninja Trader Versjon 5 Beta Bare fått det, og det genererer automatisk alle dine kategorier, men også Maksimal uønsket ekskursjon av handler mv. Synes vel verdt det, siden det sparer deg mye tid. Dagens Trading Journal. Day Trading Journal. En dag trading journal er den eneste delen av ditt trading arsenal som kreves for å lykkes i aktiv handel Din journal inneholder hver handelstransaksjon og en kort sammendrag av handelen. I likhet med en tradisjonell jo urnal, en dag trading journal tar deg inn i en dyp intrapersonell samtale som fører til veien med konsekvent profit. How å lage en Day Trading Journal. Den enkleste metoden for å lage en dag trading journal er å sette opp et Microsoft Excel regneark Innen regnearket skal være følgende kolonner. Type av handel lang eller kort fortjeneste fortjeneste - provisjoner. Opprulling Drawdown Viser maksimalt papir gevinst tap. Da følger jeg alle mine regler. Hva ble gjort rett i handelen. Hva ble gjort feil i handelen. å lære av Dag Trading Journal. When du ser på din trading journal kan du nærme det fra to vinkler Den første vinkelen er den monetære siden og den andre dagen trading methodology. Den numeriske sammenbrudd av dine handelsaktiviteter er mer enn bare tall Du vil være i stand til raskt å se om handelen din er lønnsom, om du tjener mer penger til å kutte eller gå lenge, og hvis du bruker mer penger, påvirker måten du handler på. En av de mest brukte kolonnene er oppkjøpstrekningen som jeg t viser deg om du gir tilbake gevinster eller tar for stor av en drawdown i noen trade. Day Trading Methodology. More viktigere enn tallene, hvor godt har du målt opp til din handelsmetode Fikk du alle dine regler som gir du kanten din Dette er det virkelige kjøttet bak dagens handelsdagbok Handelskatalogen er bare så god som innspillingen. Hvis du lyver for deg selv i journalen din, vil ikke handelen din bli bedre. Men hvis du virkelig er ærlig om dine mangler, du vil begynne å se et mønster i handelen Din feil vil bli utsatt, og du vil kunne konsekvent tamme dyret av frykt og grådighet som vi alle står overfor på daglig basis.

No comments:

Post a Comment