Thursday 9 November 2017

Dr Forex Veiledning


ZWinner Forex Trading Systems og Mentoring Program. Det er ganske enkelt ikke lett å kvalifisere et Forex Trading System og Mentoring Program som vil gi deg solid Forex trading grunnleggende og systemer som utfører konsekvent over tid Vår Forex Trading Systems og Mentoring Program har hjulpet hundrevis av mennesker blitt konsekvent lønnsomme og vellykkede full tid forex handelsfolk. Forex Trading Systems. Providing pålitelige og konsekvent lønnsomme forex trading systemer siden 2004, har Dr Agha s forex trading systemer produsert mange effektive forex handelsfolk. Forex Mentoring Program. Forex Mentoring Program gir live trading erfaring med å bruke flere ZWinner Trading Systems, samt utvikle dine ferdigheter i diskresjonær pris handling trading. Z-20 Advanced Breakout System. Siden introdusert i september 2012, har Z-20 Advanced Breakout System bevist seg med fremragende vitnemål om sin jevne og lønnsomme performance. Forex Mentor Dr Zain Agha. A Forskningsforsker slått full tid trader i 1996, deler han Agha sin historie om sin vei til å utvikle sine handelssystemer og veilede andre i forex trading markets. Dr Agha vil gjennomføre det neste Forex Mentoring Program begynnelsen Lær mer om Forex Mentoring. January 30, 2013 Dr Zain Agha, Etter å ha nettopp ferdig med Forex Mentoring Programmet, skriver jeg for å uttrykke min takknemlighet, takknemlighet, spenning og commendation for programmet jeg handlede varer på CME år siden, men har vært inaktiv for en stund For et år siden begynte jeg å søke for en forex trading strategi jeg prøvde ut, testet og ble dratt av for minst 50 såkalte systemer Sist høst fant jeg ditt Z-20 Advanced Breakout system Til min utrolige forundring og glede det fungerte. Du var også den første og eneste strategien forfatteren som reagerte på støtte Denne opprinnelige systemstøtten overbeviste meg om å abonnere på Forex Mentoring Programmet Mentorklassen overgikk alt jeg selv hadde forestilt meg, det kan være jeg er en til aktu alliert les dokumentasjon som følger med et program Til tross for at du har satt opp Z-20 Advanced Breakout-systemet på riktig måte, har jeg alltid hatt uro for at jeg gjorde det riktig. Men hør din kommentar da hver indikator ble installert før øynene våre lettet noe angst jeg fortsatt hadde Og da for å høre din utvidede skjønnsmessige kommentar, gjorde systemene utvide deres dybdeevne før øynene våre. Det synlige systemet er bare en del av verktøyet. Din veiledning av systemet multipliserer deres evne og verdier umåtelig hver dag hver dag som hver systemet ble bygget og forklart Jeg vokste for å få en dypere forståelse av at systemet hadde lært de forrige. En av de utsiktene du hadde definert for programmet, var noen som ønsker å forandre karriere. Min siste karriere krevde 4 års høyskole To uker og undervisningen er en ubetydelig investering for en ny karriere Selv om det første kurset er ferdig, tilbyr videreutdanning og støtte deg gratis og for noen gang er over mine forventninger Jeg kan nå helhjertet tro på deg når du sa Dette er det siste systemet du noensinne trenger å kjøpe Takk for at du har designet systemene Takk for at du tilbyr dem til bruk. Takk til deg og for mentorprogrammet ser jeg frem til en lang og velstående forhold. TOM STEVENSON FLORIDA, USA 30. JANUAR 2013.Dr Agha Jeg har prøvd mange systemer i løpet av de siste 3 årene. Ikke en har gitt meg den enkle handelen din Z-20-system har gitt meg. Logg inn daglig, se deg der, kopier din handel plasseringer samler 80 pips I går av dine 4 anbefalte bransjer 1 var et tap 15 Pip tap Dr Agha recommeds 20 Pip Take Profit Jeg la de andre 3 handler løpe de dekket tapet og igjen fikk jeg min daglige 80 pips Alt gjort innen 90 minutter av London åpne Steg opp, kjøp dette systemet, skriv inn Dr Agha s Trading Room daglig, se din konto vokse Takk, dr. Agha Ron Baldwin. RON BALDWIN, GOLD COAST QUEENSLAND, AUSTRALIA - 2012-10-31. Dear Sir, jeg har nettopp begynt å handle FX i år, jeg tilbrakte over US 10k for kursene og programvaren samt FX signalleverandører. Fra de 8 månedene med handel, Jeg hadde mistet nesten hver uke og måned Mine FX-kontoer ble rammet av 40 med USA 12k tapte akkumulert Jeg ga nesten opp i FX-handel, ved en tilfeldighet har jeg funnet Z20 var det lønnsomme FX-systemet for daglig inntekt som introdusert av en av Din tidligere student David Bradshaw Jeg begynner å bytte Z20 Breakout System for 2 måneder siden av meg selv Resultatene gjorde små fortjeneste hver uke, men for 3 uker siden fikk jeg invitasjonen til å bli med i trading-gruppen Breakout Trading, dette var vendepunktet for Jeg skal kutte og miste daglig fortjeneste i handelsrommet. For disse 2 ukene lagde jeg over 3k fordi jeg handlet mini-varer. Ytterligere viktig, med ledelse og mentorskap fra Dr, gjør dette meg trygg på å handle på FX med dette flotte systemet for Daglig inntekt Jeg fikk tidlig retir ed for min hjemlige saker, må jeg tilbringe og utvikle seg for å være en full tid trader jeg stolte på systemene fra Dr er svært lønnsomme, spesielt Z20 Advance Breakout. HK TSUI, HONG KONG - 2012-11-04.US Regjeringen påkrevd ansvarsfraskrivelse Forex, futures, aksjer og opsjonshandel er ikke hensiktsmessig for alle Det er en betydelig risiko for tap knyttet til handel med disse markeder Tapene kan og vil oppstå Ingen system eller metodikk er noen gang blitt utviklet som kan garantere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. Ingen representasjon eller implikasjon blir gjort for å bruke Z-WINNER Forex Trading System eller informasjonen i denne håndboken vil generere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAVE Visse begrensninger, i motsetning til en reell ytelsesregistrering, simulerte resultater, representerer ikke, da de ikke har blitt utført, kan resultatene under alle omstendigheter kompenseres for innvirkningen, om noen av visse markedsfaktorer, så små og mellomstore AV LIKVIDITETSIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGT ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HENSYN TIL HINDSIGHT, INGEN REPRESENTASJON ER BEI NG GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å VÆRE LØNN ELLER TAP LIKKER SOM VISTE. Vær sikker på at du har lest det ovenfor, før du investerer i Forex gjennom Z-WINNER Forex Trading System. ZWinner Forex Mentoring. Hvis du har søkt etter en studium for å lære å trygge handel med Forex Markets og vil ha støtte fra hands-on veiledning av en erfaren handelsmann som har over 20.000 timers handelserfaring, bør du vurdere å registrere deg i mitt kommende Forex Mentoring Program den 3. juni 2013. Kurset vil bli tilbudt daglig på 2 forskjellige tider for å imøtekomme behovene til både europeiske og amerikanske mentorstudenter 09 00 GMT til 11 00 GMT for europeiske studenter 09 00 til 11 00 ET for USA Studenter. Foreks Mentorprogramoversikt. Som en generell oversikt, består Forex Mentoring Programmet av to kjernekompetanseområder.1 Behandling av ZWinner Forex Trading Systems og Utviklingspris Handlingsdiskresjon I løpet av 2-ukers Forex Mentoring Program vil du bli utsatt for fem handelssystemer som vil bli brukt i varierte tider og valutapar I kombinasjon med å lære hvordan systemene arbeider for å gi innsikt for å utføre en god handel med høy sannsynlighet for suksess, er det et andre og viktigere aspekt ved å lære hvorfor systemene spår en valuta flytte i en bestemt retning, vil du lære det mest kritiske pedagogiske aspektet av forex trading kjennskap til Forex Price Action Viktigheten av dette kan ikke være undervurdert, og du vil lære under live trading økter kritiske diskresjonære komponenter av forex pris handling som vil øke Sannsynligheten for vellykkede handler og redusere risikoprofilen. 2 Markeder til handel Vi vil dekke de store Forex valutahandelsparene og hvilke handelssystemer som skal brukes, samt systemer for de store børsindeksene og rå naturgassmarkedene. Kombinasjonen av levende praksis økter med handelssystemer, observere pris handling konsepter på jobb i sanntid, samt a s markedene til å bruke dem i vil utsette deg for mange handel alternativer for deg å utforske og teste under denne prosessen vil du finne hvilke systemer og markeder som appellerer til utvikle Forex trading stil og ettersom tiden går sammen, husk at jeg er jevnlig tilgjengelig til mine mentorstudenter via chat eller e-post for å hjelpe deg med å få tak i handelssystemene og utvikle dine kartleseres pris handling diskresjonsferdigheter. Zain, jeg likte grundig Dr. Zains Forex Mentoring Program jeg lærte så mye selv om jeg har handlet forex i ca 5 år måtte jeg stå opp klokken 2 om morgenen for å dra nytte av programmet, men det var vel verdt å miste søvn for Dr. Zain lærte oss så mange systemer og hvordan du bruker og bruker dem Dr. Zain ga oss så mye informasjon som vil hjelpe oss til å bli vellykkede handelsfolk. Bare ett av systemene vil hjelpe oss enormt, men han ga mange jeg forventer å være en fulltidshandler på mindre enn 6 måneder og avslutte min heltidsjobb og bare tra de Forresten er det mulig med Dr Zain s systemer å bare handle 2-3 timer om dagen og har resten av dagen å gjøre som du vil. Dr Zains program er langt under priset Jeg er glad det er fordi det er den eneste måten jeg kunne ha tatt kurset Enhver med et ønske om å lære forex trading eller hvis man bare ønsker å kunne slutte sin vanlige jobb, så er dette den virkelige avtalen En annen ting Dr Zain er en flott lærer Han går sakte , haster aldri, er tålmodig og er et geni når det kommer til handelsforex. Man kan ikke be om en bedre mentor. Han gir også andre bonuser i tillegg til handelssystemene. Nå som selve kurset er over, skal han lære oss litt mer trading room neste uke og etter det vil fortsatt være tilgjengelig for å besvare eventuelle spørsmål og gi noen hjelp via e-post og skype, vil jeg anbefale Dr Zain og hans veiledningsprogram til hver og en Douglas, USA DOUGLAS, USA. Pensum for Forex Mentoring Program bryter ned som følger. Mentoring Program Uke One. Day 1 Mentorprogram. Introduksjon. Vi starter med en introduksjon av mentorprogrammet. Vi dekker kursinnholdet, hva det vil gjøre for deg, hvordan det passer deg, hvordan vil du ha nytte, markedene du vil lære å handle, og hvordan begge jeg og alle deltakere kan hjelpe hverandre til å avgrense dine handelsferdigheter etter at kurset er fullført. Vi vil dekke grunnleggende om Forex Trading, og jeg vil lære deg om de 4 markedene som Forex Market går gjennom. Det er ekstremt viktig å kjenne disse 4 markedene stadier for suksess Vi lærer deg hvordan du identifiserer disse stadiene og hvordan du handler dem på en dyktig måte. Vi lærer deg hvordan du identifiserer dagens markedstrender. Vi diskuterer støtte - og motstandsnivåene og deres betydning. Vi skal konkludere med Forex Chart Patterns, hvor du vil lære å lese Lysestaker Charts og Swing Points, og deretter identifisere trend reversals. Day 2 - Chart Set-Up, første dag i Live Forex Systems Trading. På dag to vil vi introdusere deg for å leve handel med et veldig enkelt, men likevel kraftig Forex Scalping System, Z-5 Forex Scalping System Dette systemet kan handles i forskjellige tidsrammer, og det vil bli forklart grundig. Vi vil bygge diagrammet fra bunnen av og forklare funksjonen til hver indikator og hvordan kombinasjonen av Disse indikatorene gir deg kjøp, salg og utgangssignaler. Vi vil begynne å handle minilotter på 5 Min tidsramme og målrette lite fortjeneste. Vi vil ta varehandler rett foran deg og demonstrere hvor lett det er å handle med Z-5 Scalper Du kan gjøre opptil 100 pips om dagen, og tar bare noen få handler om dagen. Vi vil også forklare Handelssystemet slik at du kan handle når som helst på dagen mellom 07 00 GMT til 22 00 GMT og deretter fra 00 00 GMT til 02 00 GMT Systemet kan handles i alle amerikanske tidssoner fra så tidlig som du bryr deg om å våkne opp og i løpet av dagen. På dag 3 begynner vi å lære deg ZWINNER-13 Forex Trading System Siden dagen ble ZWINNER-systemet lansert det ble veldig populær blant Traders a nd de fant det et veldig enkelt og konsistent Forex Trading System ZWINNER-systemet ble utviklet i 2009 og er fortsatt et tidløst og effektivt system Her diskuterer vi og viser deg betydningen av det daglige gjennomsnittlige området Vi vil installere malen og sette opp din Handelsplattform i henhold til dette Vi vil forklare hver indikator, hva er deres funksjon og hvordan fungerer de for oss Vi vil også ta en direkte handel rett foran deg hvis vi får muligheten ZWINNER-systemet handles på 15Min og 1Hr-diagrammer. Dag 4 ZWinner 21 Forex Trading System. På dag 4 viser vi deg den siste versjonen av Forex Trading System ZWINNER-21. ZWINNER-21 er et multifunksjonssystem. Det handler om de trendende markedene, samt de markante markedene, og du kan også bruk den til scalping på 5Min Charts og Long Term Position Trading på 4Hr og Daily Charts Innen-dag handel er gjort på 1Hr Charts, hvor vi avslutter ved utgangssignaler med 30 til 80 pips fortjeneste avhengig av mark et forhold På 15Min Charts tar vi kun 10 pips profitt hver inngangssignal og vi får 4 til 8 oppføring Signaler på hver par Vi handler EUR USD og EUR JPY Par Du kan handle andre par to hvis du ønsker ZWINNER-21 er den mest allsidig handelssystem og er en favoritt blant studentene mine. På dag 5 vil du bli introdusert til et system som alle Trader er gale om. Det er verdens enkleste system noensinne, Z-20 ADVANCED BREAKOUT System Vi handler 4 forskjellige par og mål 20 pips på hvert par Noen av våre medlemmer som har en ekstra skjerm, handler opptil 8 par som det er lett å plassere 4 par, side ved side på hver skjerm. Dette er et Set Glem System Ved ca. 08 00 GMT legger vi våre Pending Orders med 20 Pips TP og 20 pips SL på hvert par og går til sengs igjen hvis vi bor i USA eller Canada og rundt. De av oss som er i Europa og Australia, kan overvåke våre handler og legge til PULLBACK-systemet for å trekke ut rundt 200 pips en dag Den gode tingen med Z-20 ADVANCED BREAKOUT SYSTEM er th ved at vi kan planlegge hvor mange pips vi vil ha hver dag, handle i ca 2 til 3 timer, ta fortjenesten og nyt resten av dagen, gjør det vi liker og ha det gøy. Man kan planlegge en s Inntektskilde, arbeid maksimalt 3 timer og nyt livet med venner og familie. Mentoring Program Uke to. På dag 6 vil vi forklare og gi deg en mall for handel med UK100 Footsie 100 Index, og senere diskuterer vi om tidligere uker du har gjort og svarer på dine spørsmål hvis du har noen. På dag 7 vil vi vise deg og gi deg en mal for å handle den amerikanske råoljen en god pengespinn og Dow Jones-indeks. Vi vil også diskutere om Money Management og planlegge handler på forhånd. Vi vil vise deg hvordan du Les Economic Data Release Forcast-tallene og hva du kan forvente markedet å gjøre. Også hvordan du kan dra nytte av News Data Released. På dag 8 vil vi vise deg og gi deg en mall for handel med naturgass og diskutere om handel lenge Term Posisjon Trading og systemene du kan bruke til langsiktig handel. På dag 9 vil vi vise deg hvordan du handler Z-20 Pullback-systemet sammen med Z-20 ADVANCED BREAKOUT SYSTEM og hvordan du kan tjene mye større fortjeneste. Vi kan også bruke litt tid på å spørsmål og svar. På denne siste dagen vil vi gjennomgå ZWinner Mentoring Program og fortsette til mer live trading praksis Vi vil vise deg hvordan du handler på 4Hr og 5Min-kombinasjonen Ved slutten av sesjonen vil vi tilby våre nyutdannede muligheter til å bli med oss som våre forretningspartnere, kjører handelsrommene, administrerer våre kunders kontoer og noen andre muligheter før vi lukker vi vil gi våre nyutdannede med følgende bonus 1 stearinlysbok 2 fiboToolbasics 3 tenkemåte 4 lommebok med økonomiske indikatorer 5 dagers handel sinn 6 De ti største feilene FOREX Traders Lag 7 Prinsippene for vellykket handel. Ofte stilte spørsmål. Hva er realistiske forventninger om hvor lønnsomt jeg vil kunne handle etter Mentorprogrammet. Etter programmet er de fleste studentene mine i gjennomsnitt mellom 150-300 pips profitt per uke på en konsistent basis. Mange størrelser varierer fra 0 1-0 5 i utgangspunktet. Som du får erfaring og begynner å føle deg komfortabel med å øke størrelsen på din størrelse til 1 0 eller i noen gunstige tilfeller høyere, så blir fortjenesten mer eksponentiell. I tillegg er jo mer du trener deg med å faktisk handle systemene og bli mer kjent med høy sannsynlighet oppsett, så virkelig hvor mye pips du ønsker å lage er ganske enkelt et spørsmål om hvor lenge du ønsker å jobbe på en gjennomsnittlig dagers uke. Merk også, min veiledning stopper ikke etter 10-dagers programmet jeg er regelmessig tilgjengelig for å se gjennom handler og fortsette å honey dine trading ferdigheter. Kan jeg handle mer enn ett system på samme tid. Absolut Under våre live-sesjoner vil vi ha tilfeller der vi setter opp en lang eller kort posisjon på et høyere tidsramme, f. eks. 4-timers diagram basert på ZWinner-21-systemet, og bruk Z-5 Scalper Syst em på 5-minutters diagrammet til skalpekort på kort sikt. Hva er historien til Mentorprogrammet. Mens jeg har veiledet studenter som har kjøpt mine individuelle handelssystemer i løpet av det siste tiåret, utviklet jeg og begynte et formelt mentorprogram som begynte i mai 2012 Sammen med mine mange tidligere studenter som har gått på å bli selvforsynte handelsmenn, har flere av mine studenter fra May Forex Mentoring Programmet sendt inn sine testimonials. What time of day er vanligvis handlet. ZWinner-21 og Z-5 Scalper-systemer kan handles når som helst Forex-markedet er åpent. Det finnes imidlertid de beste mulighetene noen timer før og under London-sesongen åpner 0800 GMT og NY-sesjon åpner 0800 ET.-0800 ET US ZWinner-21 og Z -5 Scalper kan handles for hele NY-sesongen til 17:00 ET, og tar opptil 150 pips profitt. 04:00 GMT 20:00 ET Du kan handle Early Breakout System på 4 valutapar og ta opptil 80 pips profitt.-08 00 GMT 12AM ET du kan handle Z-20 ADVA NCED Breakout System i London åpner og tar opp til 80 pips profitt. 08.00 GMT du kan handle Z-20 PULLBACK-systemet og ta opptil 200 pips profitt. 08.00 GMT du kan begynne å handle ZWINNER-systemene til 22.00 GMT og ta opptil 150 pips profitt. 08.00 GMT kan du begynne å handle Z-5 Scalper til 17.00 GMT og ta opp til 100 pips profitt. 09.00 GMT Du kan handle UK100 Footsie 100 Index og ta 10 pips fortjeneste.-12 00 GMT vil du handle med naturgass og ta 10 pips fortjeneste. -14 00 GMT Du handler den amerikanske råoljen og tar 20 pips profitt. Hva er gebyret, og hvordan går jeg med i Mentorprogrammet. Der er fortsatt et løpende juletilbud på 50 av februarprogrammet 997 1575 US hvis du registrerer deg før 31. januar 2013 Gebyret går opp til sin normale pris på 1997 3150 US etterpå. For å bli med på veiledningsprogrammet, vennligst kontakt meg så Vi kan snakke om dine behov og forventninger eventuelle spørsmål du har, og betalingsdetaljer bør du velge å bli med i en av valutahandlene toringprogrammer I utgangspunktet vil du til slutt måtte sette inn 1997 00 til bankkontoen min i Storbritannia, så vil jeg gi deg en dato for å logge inn på handelsrommet jeg er vert for Mentorprogrammet PayPal er utilgjengelig på grunn av at volumet av penger blir utvekslet utenlands Hvis du har spørsmål om dette, ikke nøl med å kontakte meg. For å lære forex, vil jeg være din forex-mentor, og jeg vil hjelpe deg. Personlig Mentoring Programprehensive, all-in online veiledning for personer som er seriøse om forex trading. SROGroPro Forex Trading. Kurs ved DrForex. En praktisk trading kurs basert på Bird Watching i Lion Country Forex Trading Explained. En omfattende relasjonsanalyse briefing av dagens markedssituasjon. Bird Watching i Lion Country. Forex Trading Explained. Dirk du Toit s opprinnelige, bestselgende, globalt elsket, forex trading ebook. Forex Thoughts Articles. by Dirk du Toit. Tanke provoserende og informative artikler om forex trading. Training plan, plan, plan. Hi Dirk, denne PDF i dag - det er strålende Du er en tryllekunstner med ord Alvorlig er dette den slags sannhet som mest folk ser aldri - Rob Booker. Get forberedt her. Ny Perspective Bird Watching i Lion Country - Forex Trading Explained. BWILC har vist meg det større bildet og hvor begrenset og smal visningen min var trading. How lite jeg faktisk lært om handel mens du prøver for å identifisere de store handler ved å bruke de mange spionerte indikatorene og inngangssignalene. Det viktigste har gitt meg selvtilliten til at jeg kan gjøre mitt valutahandelsvirksomhet til en suksess i henhold til mine egne mål - Adam. Solving Puzzle SloGroPro Training Programme. Forex Brokers trenger svært store handelsvolumer av sine kunder for å lykkes i egen virksomhet og dermed utbredt evangeliet om rask og høy volumhandel. Dette er imidlertid giftkalikken for valutahandlere, w ho læres forex trading strategier som bare tjene interessene til meglere. Median rutenett handel har endelig brakt et fornuftig rammeverk til min handel som gir meg muligheten til å eie min hjerne med mine innganger og utganger - TradingforLife Nom de Plume. Get SloGroPro Detaljer Her. Gjøre alt i Personal Mentoring Programme. Med tapet mistet jeg tilliten og bestemte meg for å ta en komplett pause fra trading og fortalte meg selv at kanskje jeg ville starte på nytt etter at sommeren er over. Gitt den siste aktiviteten med aksjemarkedet krasjer rundt om i verden kanskje det er en god ide å sitte på sidelinjen litt lenger. I mellomtiden gikk jeg videre og tok ut noen av fortjenesten fra de siste 3 årene og brukte den til å betale huset slik at jeg i det minste kan være gjeldfri Uansett, jeg takker for at du ser ut Vi er alle gode her - Mickey, USAs østkyst. Mer på personlig mentorskap her. Mer DayForex verktøy for å sikre veien til suksess.

No comments:

Post a Comment